|
|||||||
![]() |
Forum Index > Scouting A.P.V. > APV Digitaal | ||
Update? |
|||
| | | Printable Version |
|
Marco van Oort | ||||||||
|
Aha, ik dacht al dat er een update was
Maar als ik ff mag opmerken:
1.
Forum Menu
*
*
*
*
*
*
Welkom bij de APV
*
beter omgekeerd, niet?
2. misschien is vertalen naar het nederlands??
Ik weet niet wie de site beheerd, maar dat zou ik veranderen Grandma was slow... but she was old! |
![]() Scout ![]() Status: offline ![]()
Registered: 11/06/05 |
||||||||
|
|||||||||
|
|
aaah...had het nieuws nog niet gelezen
kzal ook wel een mailtje sturen
Puntje 3: geen "forum" in het hoofdmenu Grandma was slow... but she was old! |
||||||||
|
|||||||||
|
Albert Oosten | ||||||||
|
Hoi Marco, Bedankt voor je kritische vragen, alleen zijn ze op korte termijn niet makkelijk op te lossen. De webmasters trouwens zijn ikke, Albert, en Michel. De eerste misschien niet zo bekend, maar de tweede wel neem ik aan. Het forum menu zit ingebakken in de software, dat was me ook al opgevallen. Ik heb er al meer vragen over gezien op het forum van de ontwerper. Gelukkig krijg je dat menu alleen te zien als je het forum opent, dus vindt het niet zo’n groot probleem. Het staat alleen niet zo netjes, daar heb je gelijk in. Misschien dat dat in een volgende versie wordt opgelost. Er is ook nog geen Nederlandse vertaling beschikbaar voor deze versie, van de vorige trouwens ook niet zover ik weet. Als je zin hebt om een vertaling te maken kan ik je de Engelse of Duitse versie wel sturen. Tot die tijd laat ik het even zo. De meeste snappen het Engels ook wel, maar je hebt gelijk dat het netter staat. Heb alleen nu geen tijd om de vertaling te schrijven. Ik hoor het wel als je daar zin in hebt. Het Forum heb ik weer teruggezet in het menu, had die eruit gehaald om wat plaats te besparen. Hij staat ook bovenin namelijk. Groetjes, Albert |
![]() Admin ![]() Status: offline ![]()
Registered: 05/24/04 |
||||||||
|
|||||||||
|
|
Misschien heb ik er in de zomervakantie wel tijd voor Grandma was slow... but she was old! |
||||||||
|
|||||||||
|
|
EEEEEUH....vraagje wat is GEEKLOG.... Grandma was slow... but she was old! |
||||||||
|
|||||||||
|
|
Ik heb nog wat opgemerkt :wink: als je op een poll hebt gestemd kun je na een dag of wat alweer stemmen...dat is niet de bedoeling denk ik??? en de datum op het forum (zie hierboven) is vernederlandst engels: juni 29 2007 13:51 Grandma was slow... but she was old! |
||||||||
|
|||||||||
|
|
| All times are CEST. The time is now 03:35 . |
|
|